
Värsked ideed
Kas organisatsioon vajab väljastpoolt ideid ja mõtteid? Värsked võivad olla täiesti uued ideed kui ka vanade ideede värskendus või teine
Kas organisatsioon vajab väljastpoolt ideid ja mõtteid? Värsked võivad olla täiesti uued ideed kui ka vanade ideede värskendus või teine
Selling Power koostas esimest korda nimekirja maailma TOP 20 müügi distantskoolitajatest. Loe pressiteadet inglise keeles Vaata Selling Power maailma TOP20
Stockholm, May 21 — Today Mercuri International is pleased to announce it has been included on Selling Power’s Top 20 Sales
Veebikohtumised kui uus normaalsus. Koolitustest lastele ja täiskasvanutele üle veebikeskkonna on täna saamas uus reaalsus. Eriolukorra lõppemisega jääb ikka üles
Mida kliendid räägivad? Meil pandi uusmüügi osakond kinni, kuna uut müüki täna pole võimalik teha. Meie firmas oli juba mõnda
Vajadus tootejuhtimise järele kasvab. Tootejuhtimine muutub Eesti firmades üha populaarsemaks. Me peame keskenduma nii klientidele kui ka toodetele, seda nii
Tehnoloogia areneb, müük kolib internetti, vabakutseliste osakaal kasvab jne. Kas ka koos sellega müügijuhtimine muutub? Kindlasti muutub, kuid on ka
Kust tulevad võimalused? Võimalusi pakuvad olemasolevad ja potentsiaalsed kliendid. Nad võivad jõuda teieni otse mõne tuttava inimese või siis kliendi
Kuidas seda saab kasutada tulude kasvu ja kasumlikkuse parandamiseks? Jan Carlzon esitas 1980 aastatel „tõelise tõe“ kontseptsiooni, kui ta oli
Shamrock organisatsioon Tööjõuturg muutub kiiresti ja on saanud komistuskiviks nii mõnelegi organisatsioonile äri arendamisel. Muutused toimuvad üha kiiremini, mitmed ametid