![](https://mercuri.net/img-srv/tfxU1avumNLC3hh7RmfjmezS-ly6pBY6f2_WxhBkK_s/resizing_type:auto/width:974/height:694/gravity:sm/enlarge:1/ext:webp/strip_metadata:1/quality:100/dpr:1/max_bytes:0/bG9jYWw6Ly8vbWVyY3VyaS5uZXQvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzL3NpdGVzLzIxLzIwMjIvMDMvaXN0b2NrLTUzOTQ1Mzk5NF8xLTk3NHg2OTQuanBn.webp)
Müüa või teenindada?
Autoteeninduses autot korralisse hooldusesse viies küsitakse: „Kas paneme aknapesuvedelikku ka?“. Seejärel tehakse paberil vastavasse kasti linnuke. Kas see on (lisa)müük?
Autoteeninduses autot korralisse hooldusesse viies küsitakse: „Kas paneme aknapesuvedelikku ka?“. Seejärel tehakse paberil vastavasse kasti linnuke. Kas see on (lisa)müük?
Kahjuks liiga sageli kuulen allolevat sõnakasutust juhtide poolt, mis kriibib kõrva. MINA ütlesin, kuidas teha ja TEIE ei teinud nii
Täna seisavad paljud ettevõtted silmitsi väljakutsega leida tasakaal kulude kokkuhoidmise ja lisaväärtuse pakkumise vahel oma klientidele. Ühelt poolt püüame vähendada
Ameerika futuroloog Alvin Toffler kirjeldas oma raamatus „Kolmas laine“ 1980. aastal infoühiskonna peatset saabumist põllumajanduse ja industriaalühiskonna järel. Mäletan veel
20.sajandil tõusis tootmisettevõtetes tootlikkus märkimisväärselt tänu robotite ja autmatiseeritud protsesside kasutamisel, mis seda kasvu ajendasid. 21. sajandisse liikudes seisab tööjõud
Tulemuslik müük läbi müügipsühholoogia Miks ühel müügiinimesel õnnestuvad müügitehingud aga teisel mitte? Kas küsimus on ainult säravates silmades ning soodsas
The Future State of Sales – Mercuri Research uuringu lühikokkuvõte Millised trendid määratlevad müügi uue ajastu? Selles aruandes tutvustame 10
Väärtuspõhine müük VBS (Value Based Selling) on olnud juba üle 30 aasta ja on endiselt sama oluline kui kunagi varem.
Autoteeninduses autot korralisse hooldusesse viies küsitakse: „Kas paneme aknapesuvedelikku ka?“. Seejärel tehakse paberil vastavasse kasti linnuke. Kas see on (lisa)müük?
Tänases turuolukorras, kus inflatsioon on Euroopa riigi kõrgeim ja enamik sisendhindu kasvab, peame me oma tarnijatega ja klientidega hinna teemal
„Me soovime teooriat kuulata, praktikat on meil endil piisavalt“, teatas klient koolituse sisu täpsustamise käigus. Ma olin meeldivalt üllatunud, selliseid
Mäletan hästi oma esimest müügikoolitust Soomes 1990. aastal, kus koolitaja rääkis, et konkurendist ei ole ilus rääkida. Nime ei tohi
Koolitajatena teeme enne koolituse läbiviimist koolitusplaani, sh lubame kliendile õpiväljundeid ja koostame koolituskava. Põhjalikumad planeerijad teevad ka detailse ajalise koolituse
Kaugmüük (Remote Selling), distantsilt müük või ka sotsiaalmüük (Social Distance Selling), me pole veel suutnud terminites kokku leppida, kui juba
Mercuri International, a leader in innovative sales training and consultancy, has been applauded for its quality as a ‘Digital Learning Specialist’ in Fosway’s latest 9-Grid™. It is one of only 8 new additions to the list, highly regarded as a determining factor of excellence in the field.
Alates 90 ndatest aastatest on ettevõtete õppemeetodid olnud tunnistajateks paljudele muutustele, mis aitavad suunata professionaale nende arenguteel. Traditsioonilisematest meetoditest lähtudes
Müüginumbrid kahanevad, ostjaid jääb vähemaks. See on praeguse aja reaalsus. Ühiskonnas on palju põhjuseid, miks majandus on languses ning müügiinimestele
Müüja säravast naeratusest ning soravast jutust ei piisa, et saada häid müügitulemusi! Muidugi on kena suhelda, kui müüa on sõbralik
Hommikukohvi ajal on mõnus mõtteid mõlgutada ning eriti tore on, kui saab oma mõtteid kellegiga jagada. Mercuri hommikukohvi üritused on