SUKELDUME VÄÄRTUSPÕHISESSE MÜÜKI

Väärtuspõhine müük seisneb kliendi vajaduste mõistmises, täiusliku lahenduse väljatöötamises - ja alles siis selle näitamises. See on väärtuse, mitte hinna alusel müümine, mis annab teile eelise üha tihedama konkurentsiga turul.

VÄÄRTUS EI SÕLTU HINNAST, VAID MÕISTMISEST.

Väärtuspõhine müük on muutumas - nüüd peame rohkem kui kunagi varem asetuma kliendi olukorda. Mida nad tegelikult vajavad või tahavad? Kuidas nad tajuvad väärtust? Kuidas saab VBSi parem mõistmine aidata meil nendega ühendust võtta? Vaatame..

Suhtleme
VÄÄRTUSPÕHINE MÜÜK

Muutke oma müügitegevust

Kliendid ootavad nüüd enamat kui lihtsalt head toodet - nad ootavad lahendusi oma äriprobleemidele. Mercuri Internationali Jenny Rahm selgitab, kuidas väärtuspõhine müük võib aidata teie müügimeeskondadel püsida konkurentsivõimelisena ja asjakohasena üha nõudlikumal turul. Siin on, miks te seda vajate - kohe.

Suhtleme

Väärtuspõhise müügi eelised

Tootekeskselt müügimudelilt kliendikesksele müügimudelile üleminekul on mitmeid eeliseid nii lühiajalise tulu teenimise kui ka pikaajalise kasvu seisukohalt.

Parendage tegevusnäitajaid

Kui mõistate oma kliendi vajadusi, on palju lihtsam liikuda müügitehingu sõlmimise suunas.

Read more

Müüge kõrgemate hindadega

Lahenduse koguväärtuse näitamine võimaldab teil küsida lisatasu, mitte lihtsalt konkurentide hinna allalöömist.

Read more

Kindlustage pikaajalised suhted

Kliendi tundmine on võti sisuliste suhete arendamiseks - see on pikaajalise edu alus.

Read more

E-raamat: Mida tähendab "väärtus" aastal 2022?

Me kõik teame, mida "v" tähendab VBSis - kuid kuidas tajub klient tegelikult "väärtust" aastal 2022? Ja kas on aeg vaadata uuesti üle, kuidas me müüme?

Laadige e-raamat alla (inglise keelne)

ABB juhtumianalüüs

ABB on vaid üks paljudest ettevõtetest, kes on täheldanud Mercuri Internationali VBS-koolituse abil mõõdetavat müügikasvu. Nii kasutas ABB elektrifitseerimise akadeemia väärtuspõhist müüki töötajate tulemuslikkuse revolutsiooniliseks muutmiseks.

Lugege täpsemalt
ALUSTAME

Mercuri Väärtuspõhine müük

Soovid kiiret ülevaadet sellest, kuidas me täpselt rakendame väärtuspõhist müügikoolitust? Meie tootekirjeldus annab teile vajalikud üksikasjad.

Koolituse tutvustus

VBS kontseptsiooni tutvustus

Vaadake väärtuspõhise müügi kontseptsiooni esitlust

Esitlus

VBS numbrite kaupa

Miks on väärtuspõhine müük nii oluline ettevõtte pikaajalise kasvu saavutamiseks? Vaadake infograafikat, et seda teada saada.

Vaatake infograafikat
On aeg hakata väärtust müüma

Mis on Mercuri erinevus?

Mercuri International on müügi tulemuslikkuse eksperdid, kes võimaldavad müügi tipptaset inimeste ja protsesside arendamise kaudu. Me pakume kohandatud lahendusi, et suurendada müügitulemusi ja saavutada oma klientidele tipptasemel müük.

Väärtuspõhine müük

OLENEMATA TEIE VAJADUSTEST

Olenemata ettevõtte suurusest ja sellest, kus te oma müügi arendamise teekonnal olete, on Mercuri Internationalil just teie jaoks sobiv lahendus.

Meie järeleproovitud koolituslahendused sobivad ideaalselt paljudele kliendivajadustele.

Täpsem info
  • Lihtne juurdepääs
  • Tõhus meeskonna täiendkoolitus
  • Eksklusiivne ja mitmekesine õppesisu

Kas vajate teie konkreetsetele vajadustele kohandatud koolituspaketti? Me saame pakkuda kliendilahendusi, mis on üles ehitatud just teie vajadustele.

Täpsem info
  • Lähtudes teie vajadustest
  • Paindlikud
  • Kohandatud sisu ja stsenaariumid

Ei ole kindel, millist sammu kõigepealt astuda? Meie konsultandid saavad teid aidata oma laialdaste kogemuste ja teadmistega.

Täpsem info
  • Müük ja muudatuste juhtimine
  • Müügiprotsessid
  • Müügistrateegiad

Parim juhend VBS-i kohta

Oleme kokku kogunud hulga ressursse, mille eesmärk on aidata teil mõista väärtuspõhist müüki ja saada sellest kõige rohkem kasu.

Miks on väärtuspõhine müük nii oluline?

Miks on väärtuspõhine müük müügi muutmisel nii oluline? Uurime suundumust kliendikeskse ärimudeli suunas.

Read more

Milline on müügi tipptrend? Uurime "väärtuse" muutuvat olemust

"Kliendi väärtusele orienteeritus" on selle aasta peamine trend - uurime väärtuse muutuvat olemust ja seda, mida see tähendab müügi jaoks.

Read more

Mis on väärtuse loomine müügis?

Mida me mõistame "väärtuse loomise" all müügis? Vaatleme, kuidas liikuda tooteeksperdist kliendieksperdiks.

Read more

Suhtleme!

Soovime teada, milline on teie suurim väljakutse, kui püüate veenda klienti oma toote või teenuse tegelikus väärtuses. Nii saame teid väärtuspõhise müügiga tulevikuks valmis teha.

[contact-form-7 404 "Not Found"]"]