
Värsked ideed
Kas organisatsioon vajab väljastpoolt ideid ja mõtteid? Värsked võivad olla täiesti uued ideed kui ka vanade ideede värskendus või teine
Kas organisatsioon vajab väljastpoolt ideid ja mõtteid? Värsked võivad olla täiesti uued ideed kui ka vanade ideede värskendus või teine
Kompetentsid versus ärieesmärgid Antud nädala jooksul juba teise ettevõtte personalijuht teatab, et kõigepealt peab juhtide kompetentsid ära kaardistama ja alles
Võtmekliendihaldur – eriline müüja või tippjuht? Intervjuud klientidega näitavad, et ettevõtted on sageli hädas sisekonfliktidega, eriti teemadel, mis puudutavad eeldusi
Millised müügiesindajad on edukaimad? Parimad müügiesindajad on tugevad eelkõige assertiivses müügis – väljendades end kehtestavalt ja veenvalt – ning konsulteerivas
Müük on juba täna ületanud vaid müügiosakonna vastutuse piiri. Firmad otsivad üha enam konkurentsieelist just kliendisuhtlusest. Täna ei ole kandev
Inimeste puudus Häid inimesi on alati liialt vähe olnud. Talentide pärast käib verine konkurents. Kuid üha enam muutub olulisemaks inimeste
Sotsiaalmüük Kõlab veidralt? Esmasel silmapilgul, jah. Ning see on veel veidram, kui näha, mida müügiesindajad oma laudade taga teevad: nad
Internetis leidub hulgaliselt materjale, mis annavad justkui kiireid ja kasutatavaid võtteid kõnelustes kaalukaussi enda poole kallutamiseks. Reaalsuses ei õnnestu 90%-l
MIT Sloan School of Management eksperdi Juanjuan Zhangi uuringud tõestavad, et sotsiaalmeedial on müügile positiivne mõju. 5 viisi, kuidas kasutada
Seejuures on tehnoloogia areng loonud võimalusi ka veelgi paremaks klientide mõjutamiseks. Müügiinimesedki peavad ajaga kaasas käima ja omandama muutuste käigus