
Värsked ideed
Kas organisatsioon vajab väljastpoolt ideid ja mõtteid? Värsked võivad olla täiesti uued ideed kui ka vanade ideede värskendus või teine
Kas organisatsioon vajab väljastpoolt ideid ja mõtteid? Värsked võivad olla täiesti uued ideed kui ka vanade ideede värskendus või teine
Kust tulevad võimalused? Võimalusi pakuvad olemasolevad ja potentsiaalsed kliendid. Nad võivad jõuda teieni otse mõne tuttava inimese või siis kliendi
Kuidas seda saab kasutada tulude kasvu ja kasumlikkuse parandamiseks? Jan Carlzon esitas 1980 aastatel „tõelise tõe“ kontseptsiooni, kui ta oli
Shamrock organisatsioon Tööjõuturg muutub kiiresti ja on saanud komistuskiviks nii mõnelegi organisatsioonile äri arendamisel. Muutused toimuvad üha kiiremini, mitmed ametid
Kompetentsid versus ärieesmärgid Antud nädala jooksul juba teise ettevõtte personalijuht teatab, et kõigepealt peab juhtide kompetentsid ära kaardistama ja alles
Võtmekliendihaldur – eriline müüja või tippjuht? Intervjuud klientidega näitavad, et ettevõtted on sageli hädas sisekonfliktidega, eriti teemadel, mis puudutavad eeldusi
Müük on juba täna ületanud vaid müügiosakonna vastutuse piiri. Firmad otsivad üha enam konkurentsieelist just kliendisuhtlusest. Täna ei ole kandev
Millised müügiesindajad on edukaimad? Parimad müügiesindajad on tugevad eelkõige assertiivses müügis – väljendades end kehtestavalt ja veenvalt – ning konsulteerivas
Inimeste puudus Häid inimesi on alati liialt vähe olnud. Talentide pärast käib verine konkurents. Kuid üha enam muutub olulisemaks inimeste
Sotsiaalmüük Kõlab veidralt? Esmasel silmapilgul, jah. Ning see on veel veidram, kui näha, mida müügiesindajad oma laudade taga teevad: nad