15/03/2023 - 16/03/2023 Strateegilised läbirääkimised Kas oskate teha vahet millised on müügi- ja strateegilised läbirääkimised? Millised on edukate strateegiliste läbirääkimiste etapid? Kuidas neid etappe läbida? Read more
25/09/2025 Ostupsühholoogia – mida ja miks kliendid ostavad? Koolitus on üles ehitatud põhimõttel, et peale lühikest ja asjaliku teoreetilist selgitust järgnevad ilmestavad näited ja praktilised harjutused. Koolitus on Read more
10/11/2025 - 11/11/2025 Väärtuspõhine müük ÕPIVÄLJUNDID Koolituse lõpuks õppija: selgitab, mida väärtuspõhine müük tähendab ja kuidas see erineb traditsioonilisest müügiviisist; analüüsib kliendi vajadusi, eesmärke ja Read more
02/10/2025 Müügipsühholoogia – usaldus Eesmärk: Omandatakse teadmisi ja praktilisi oskusi müügipsühholoogia valdkonnast, mis võimaldavad müügiinimestel senisest tulemuslikumalt müüa. Arutelus firmajuhtidega meie hommikukohvil selgus, et Read more
11/03/2024 Kaugmüügi virtuaalkoolitus Kaugmüük, distantsilt müük, sotsiaalmüük (inglise keeles Remote Selling, Social Distance Selling), kindlasti on veel termineid, mida siin kasutatakse, määratlemaks olukorda, Read more
12/09/2025 Hinna müümine Kas hinna alandamine on ikka ainus vahend tellimuse saamiseks? Tule õpi, kuidas sõlmida tehinguid ka praeguses turusituatsioonis kasumlikult! Mercuri seminar Read more
03/10/2025 Otsusele suunamine Tippmüüja ei hellita illusiooni, et tehingud sünnivad iseenesest. Kuidas panna klient ostma? Seminar “Otsusele suunamine” (closing) on mõeldud kõigile, kes osalevad müügiprotsessis Read more
Võimalusest tellimuseni O2O Sinu olukord Sina ise või sinu juhitav meeskond panustab liiga palju võimalustele, millest tellimusi ei tule. Pakkumised ei ole koostatud Read more
15/03/2023 - 16/03/2023 Strateegilised läbirääkimised Kas oskate teha vahet millised on müügi- ja strateegilised läbirääkimised? Millised on edukate strateegiliste läbirääkimiste etapid? Kuidas neid etappe läbida? Read more
23/03/2020 - 24/03/2020 Tootejuht müügiorganisatsioonis Tootejuht müügiorganisatsioonis vastutab toote või tootegrupi käekäigu eest algusest lõpuni. Kuidas kogu protsessi optimeerida ning suurendada toote edukust? Read more