
Värsked ideed
Kas organisatsioon vajab väljastpoolt ideid ja mõtteid? Värsked võivad olla täiesti uued ideed kui ka vanade ideede värskendus või teine
Kas organisatsioon vajab väljastpoolt ideid ja mõtteid? Värsked võivad olla täiesti uued ideed kui ka vanade ideede värskendus või teine
Mercuri International, a leader in innovative sales training and consultancy, has been applauded for its quality as a ‘Digital Learning Specialist’ in Fosway’s latest 9-Grid™. It is one of only 8 new additions to the list, highly regarded as a determining factor of excellence in the field.
Alates 90 ndatest aastatest on ettevõtete õppemeetodid olnud tunnistajateks paljudele muutustele, mis aitavad suunata professionaale nende arenguteel. Traditsioonilisematest meetoditest lähtudes
Müüginumbrid kahanevad, ostjaid jääb vähemaks. See on praeguse aja reaalsus. Ühiskonnas on palju põhjuseid, miks majandus on languses ning müügiinimestele
Ameerika futuroloog Alvin Toffler kirjeldas oma raamatus „Kolmas laine“ 1980. aastal infoühiskonna peatset saabumist põllumajanduse ja industriaalühiskonna järel. Mäletan veel
20.sajandil tõusis tootmisettevõtetes tootlikkus märkimisväärselt tänu robotite ja autmatiseeritud protsesside kasutamisel, mis seda kasvu ajendasid. 21. sajandisse liikudes seisab tööjõud
Müüja säravast naeratusest ning soravast jutust ei piisa, et saada häid müügitulemusi! Muidugi on kena suhelda, kui müüa on sõbralik
Hommikukohvi ajal on mõnus mõtteid mõlgutada ning eriti tore on, kui saab oma mõtteid kellegiga jagada. Mercuri hommikukohvi üritused on
Tööle tullakse töö, eneseteostuse ja palganumbri pärast, kuid kahjuks lahkutakse töölt tihti suhete pärast. Korraga on palk ning töö muutunud
Müügipsühholoogia üks võtmeteemasid on usalduse loomine ja hoidmine koostööpartnerite vahel. Kui usalduslik suhe on lodud, siis on kerge koostööd teha