
Värsked ideed
Kas organisatsioon vajab väljastpoolt ideid ja mõtteid? Värsked võivad olla täiesti uued ideed kui ka vanade ideede värskendus või teine
Kas organisatsioon vajab väljastpoolt ideid ja mõtteid? Värsked võivad olla täiesti uued ideed kui ka vanade ideede värskendus või teine
Müük ei seisne alati ainult füüsilise toote või teenuse müümises. Üha enam tunnistatakse, et üks olulisemaid müügivorme on idee müümine.
Artikli autori legitiimsus. Olen olnud koolitusturul tegev 40+ aastat, enamik aja sellest rahvusvahelises TOP 20 koolitajas maailmas Mercuri International https://mercuri.ee/
Kahjuks liiga sageli kuulen allolevat sõnakasutust juhtide poolt, mis kriibib kõrva. MINA ütlesin, kuidas teha ja TEIE ei teinud nii
Täna seisavad paljud ettevõtted silmitsi väljakutsega leida tasakaal kulude kokkuhoidmise ja lisaväärtuse pakkumise vahel oma klientidele. Ühelt poolt püüame vähendada
Mercuri International, a leader in innovative sales training and consultancy, has been applauded for its quality as a ‘Digital Learning Specialist’ in Fosway’s latest 9-Grid™. It is one of only 8 new additions to the list, highly regarded as a determining factor of excellence in the field.
Alates 90 ndatest aastatest on ettevõtete õppemeetodid olnud tunnistajateks paljudele muutustele, mis aitavad suunata professionaale nende arenguteel. Traditsioonilisematest meetoditest lähtudes
Müüginumbrid kahanevad, ostjaid jääb vähemaks. See on praeguse aja reaalsus. Ühiskonnas on palju põhjuseid, miks majandus on languses ning müügiinimestele
Ameerika futuroloog Alvin Toffler kirjeldas oma raamatus „Kolmas laine“ 1980. aastal infoühiskonna peatset saabumist põllumajanduse ja industriaalühiskonna järel. Mäletan veel
20.sajandil tõusis tootmisettevõtetes tootlikkus märkimisväärselt tänu robotite ja autmatiseeritud protsesside kasutamisel, mis seda kasvu ajendasid. 21. sajandisse liikudes seisab tööjõud