
Värsked ideed
Kas organisatsioon vajab väljastpoolt ideid ja mõtteid? Värsked võivad olla täiesti uued ideed kui ka vanade ideede värskendus või teine
Kas organisatsioon vajab väljastpoolt ideid ja mõtteid? Värsked võivad olla täiesti uued ideed kui ka vanade ideede värskendus või teine
Kui on olemas üks valdkond, mille puhul oleme alahinnanud tehnoloogilise revolutsiooni mõju, on see kindlasti müük. Enamiku müügiesindajate ja –juhtide
Tehnoloogia muutub üha kiiremini, kuid inimene oma põhiolemuselt nii kiiresti ei muutu. Müümise ja juhtimise põhitõed jäävad samaks, kuid vaja
Ettevõtte kasv: on kindlaks tehtud, et võtmekliendid edestavad tavakliente tasuvusnäitajate osas. Üks turul juhtiv rahvusvaheline inseneribüroo tegi oma 10 aasta
Kuidas saada tippmüüjaks? Maailma suurim müügivaldkonna konsultatsioonifirma Mercuri International avaldab oma 2016. aasta globaalse müügiedukuse uuringu tulemused. Küsimustik keskendus tippettevõtete ja
Mis otsustab müügi edukuse? See küsimus on pakkunud mõtteainet mitmele põlvkonnale müügiekspertidele. Lahenduseks on pakutud mitmeid meetodeid ja sõnumeid, mida
Mida praktika tähendab praktikule? Praktikult praktikule on üsna levinud slogan nii mõnegi koolitaja arsenalis. Mida see praktik siis teiselt praktikult
Six Battlefields™ – Konkurentsi tõrjumine Enamik ettevõtteid tegutseb tänapäeval väljakujunenud turgudel, kus tuleb pidevalt konkurentsi tõrjuda. Reeglina suhtub (potentsiaalne) uus
„Kui varem pakuti koolitust, siis nüüd supervisiooni” “Supervisioon on midagi enamat kui coaching” “Supervisioon on hoopis enne coachingut ja tähendab
Müügi transformeerimine on hädavajalik Ligikaudu 40% maailma inimestest on ühendatud internetti. 2015. aastal oli netis surfajaid üle 3 miljardi, 2011.