![](https://mercuri.ee/wp-content/themes/mercuri/assets/images/placeholders/mercuri-placeholder-3.jpg)
MINA – TEIE või MEIE juhtimine?
Kahjuks liiga sageli kuulen allolevat sõnakasutust juhtide poolt, mis kriibib kõrva. MINA ütlesin, kuidas teha ja TEIE ei teinud nii
Edukaks müügiks arendame organisatsioone ja aitame vallandada inimestes peituva potentsiaali.
Kasvata oma äriAnalüüsides vajadusi, loome arenguprogrammi, mis vastab väljakutsetele nii üksikisiku, organisatsiooni kui ka segmendi tasandil
Kõiki töötajaid hõlmav firmasisene arenguprogramm, mis koostatakse teie organisatsiooni pädevustaseme tõstmiseks, ühendades pädevuse arengu strateegiliste eesmärkidega.
Müügiprotsesside optimeerimise meetod, mis hõlmab struktuure, vahendeid ja inimressursse ning mille eesmärgiks on leida kasutamata potentsiaal. Protsessi käigus analüüsime müügitegevuste otstarbekust ja efektiivsust ning hindame ressursside kasutamist.
Mercuri konsultant aitab töötajal leida võimalusi, mis tagavad eesmärgipärase tegutsemise. Igapäeva tööd jälgides ja tagasisidet andes aitab konsultant kindlustada eesmärkide täitmise.
Mercuri Ärikooli (Mercuri Business School) kursuste hulgast saad leida endale sobiva lahenduse. Meie koolitusnõustaja aitab vajadusel valikut langetada.
Inimeste ja protsesside arendamise kaudu müügiedukust võimaldavad müügieksperdid. Me pakume klientidele kohandatud lahendusi müügitulemuse ja müügiedukuse saavutamiseks.
Read moreKahjuks liiga sageli kuulen allolevat sõnakasutust juhtide poolt, mis kriibib kõrva. MINA ütlesin, kuidas teha ja TEIE ei teinud nii
Täna seisavad paljud ettevõtted silmitsi väljakutsega leida tasakaal kulude kokkuhoidmise ja lisaväärtuse pakkumise vahel oma klientidele. Ühelt poolt püüame vähendada
Mercuri International, a leader in innovative sales training and consultancy, has been applauded for its quality as a ‘Digital Learning Specialist’ in Fosway’s latest 9-Grid™. It is one of only 8 new additions to the list, highly regarded as a determining factor of excellence in the field.
Alates 90 ndatest aastatest on ettevõtete õppemeetodid olnud tunnistajateks paljudele muutustele, mis aitavad suunata professionaale nende arenguteel. Traditsioonilisematest meetoditest lähtudes
Müüginumbrid kahanevad, ostjaid jääb vähemaks. See on praeguse aja reaalsus. Ühiskonnas on palju põhjuseid, miks majandus on languses ning müügiinimestele
Ameerika futuroloog Alvin Toffler kirjeldas oma raamatus „Kolmas laine“ 1980. aastal infoühiskonna peatset saabumist põllumajanduse ja industriaalühiskonna järel. Mäletan veel
20.sajandil tõusis tootmisettevõtetes tootlikkus märkimisväärselt tänu robotite ja autmatiseeritud protsesside kasutamisel, mis seda kasvu ajendasid. 21. sajandisse liikudes seisab tööjõud
Müüja säravast naeratusest ning soravast jutust ei piisa, et saada häid müügitulemusi! Muidugi on kena suhelda, kui müüa on sõbralik
Hommikukohvi ajal on mõnus mõtteid mõlgutada ning eriti tore on, kui saab oma mõtteid kellegiga jagada. Mercuri hommikukohvi üritused on