Usaldus B2B müügis

Usaldus on alati olnud peamine liikumapanev jõud äritegevuses edu saavutamiseks. Kuid usalduse eelised äris ulatuvad kaugemale kui kulud ja kasum... Avastame 6 usalduse mõõdet, mis muudavad B2B-müügitegevust, esitletud The Sales Conference 2022 konverentsil.

KAS USALDUS ON MÜÜGIS UUS VALUUTA?

Küsisime üle 1000 ülemaailmse ärijuhi, kes esindavad erinevaid tööstusharusid ja ettevõtte suurusi, et teada saada: Mis on usaldus ja milliseid usalduse mõõtmeid peetakse kõige kriitilisemaks, et püsida tulevikus konkurentsivõimelisena? Meie uuringust selgub, et usaldus B2B-kliendisuhetes on tähtsam kui kunagi varem. Tulemus näitab 6 usalduse mõõdet, mis on klientide poolehoiu võitmiseks ja seeläbi meie toodete või teenuste ostmisel turvatunde tekitamiseks üliolulised. See puudutab usaldusväärsust, pädevust, ausust, head tahet, mainet ja turvalisust.

Uuringu The Future State of Trust 2022 täismahus raport

Usalduse loomine

99 %

ütlevad, et usaldus on oluline, et luua oma klientidega pikaajalisi suhteid

66 %

ütlevad, et usaldus on järgmise kolme aasta jooksul "tähtsam".

57 %

ütlevad, et kaugelt klientidega suhtlemine raskendab usalduse tekkimist