Müügiedukuse valem – Mercuri ülemaailmse uuringu tulemused

Kuidas saada tippmüüjaks?

Maailma suurim müügivaldkonna konsultatsioonifirma Mercuri International avaldab oma 2016. aasta globaalse müügiedukuse uuringu tulemused.

Küsimustik keskendus tippettevõtete ja vähem edukate firmade müügipraktikate tuvastamisele ja eristamisele ning selle tulemused annavad näpunäiteid edu saavutamiseks ja kindlustamiseks sõltumata ettevõtte sektorist, suurusest või majanduslikust olukorrast.

Uuringu tutvustamisel sõnas Mercuri Internationali tegevjuht Frank Herbertz: “Olen kindel, et see uuring aitab avastada mitmeid väärtuslikke müügiedukuse saladusi, mille kallal töötada.”

Uuring kestis 6 kuud ning kokku saadi vastuseid 926 inimeselt, 500 erinevalt ettevõttelt, 13 erinevast tegevusvaldkonnast ja 20 erinevast riigist. See on Mercuri Internationali neljas omataoline uuring.

Allpool väike pilguheit käesoleva uuringu tulemustesse:

Strateegiline fookus müügil

Tipptegijad mõistavad müügi strateegilist väärtust. Nad peavad oluliseks, et nende ettevõtete strateegiates oleks sees kindlad müügielemendid. Pideva kommunikatsiooni jaoks selgelt defineeritud ja kirjalikult dokumenteeritud müügistrateegiatega ettevõtted tagavad funktsionaalse suhtluse müügi- ja teiste tiimide vahel, et vastata klientide vajadustele terviklikult.

Tehnoloogia nutikas kasutamine

Tippfirmadel on hästi varustatud ja ajakohane kliendihaldussüsteem ning nende lahendused on kliendikesksed. Nad kombineerivad oma müügitiimi arendamisel klassiruumiõpet e-õppega.

Protsessile orienteeritus

Edukaimad ettevõtted nõuavad, et iga kliendi jaoks oleks paigas üksikasjalik kliendihaldusplaan. Nad seavad kõrge müügieesmärgi, mille täitmist toetavad dokumenteeritud müügiprotessid ja asjakohased treeningud, küsimustikud ning muud vahendid.

Kindel müügikultuur

Uuringu tulemused näitavad, et tippfirmades on müügifunktsioonil tähtis koht. Ainuüksi kuulumine sellisesse ettevõttesse võib parandada müüja töömotivatsiooni.
3 prismat: Vaatleme lähemalt müügikvaliteeti
Lisaks ülevaatliku pildi andmisele läbi globaalse prisma, on küsimustikus kasutatud ka kolme teist prismat müügiedukuse tuvastamiseks: vastaja positsioon organisatsioonis, müügiorganisatsiooni suurus ja valdkonna omapära.

Mercuri Internationali tegevjuht Frank Herbertz lisas: “On rõõm näha, et tegevjuhtide ja direktorite osalus on kahekordistunud võrreldes viimase uuringuga 2012. aastal. Samas trendis on ka suurte ettevõtete müügitöötajate osalus. Need kaks elementi tagavad tasakaaluka ja põhjaliku perspektiivi, mis võib olla väga väärtuslik ettevõtte juhtidele, kes kavandavad müügistrateegiate, protsesside ja tegevuste muutmist eelseisvaks aastaks.Loe täielikku kokkuvõtet uuringust: sales excellence survey 2017 report või kutsu meid alloleva vormi kaudu konsultatsioonile, et saaksime aidata ka sinu ettevõttel tipptegijaks saada!

Kutsu Mercuri konsultant enda ettevõttesse külla, et selgitada välja, mis on Sinu ettevõtte müügitrumbid! Sinu investeering on vaid aeg.

Sisesta enda andmed ja võtame sinuga esimesel võimalusel ühendust, et sobiv aeg kokku leppida!