About the course
Mercuri kursus “Strateegiline planeerimine” on mõeldud ettevõtete tippjuhtidele, müügi-, turundus- ja tootejuhtidele, kelle ülesandeks on strateegia väljatöötamine ja selle elluviimine.
Eesmärk
Kursuse eesmärgiks on anda osalejale ideid ja vahetada kogemusi, mille abil on tal võimalus arendada strateegilise planeerimise protsessi, kuna ta
- omab ülevaadet strateegilise planeerimise protsessist
- oskab paremini püstitada firma eesmärke
- oskab paremini analüüsida firma, selle tegevuse ja personali olukorda
- suudab hinnata eesmärkide saavutamiseks vajalikku tööpanust, pädevust ja ressursse
- suudab arendada müügitööd ja teenindust ettevõtte konkurentsivahendina
- oskab süstemaatiliselt arendada müügi- ja teeninduspersonali
Kursuslased saavad mõtteid ja tööriistu strateegia väljatöötamiseks ja täideviimiseks.
Tööviisid: Loengud, arutelud, rühma- ja individuaaltööd

Käsitletavad teemad
- Planeerimine ja prognoosimine
- Visioon, missioon ja äriidee
- Firma olukorra hindamine
- Pikaajalised eesmärgid
- Põhistrateegia
- Turupotentsiaal ja konkurentsistrateegia
- Turukommunikatsioon
- Kliendi otsused ostuprotsessis
- Müügiprotsessi analüüs
- Tulemus- panus- pädevus- eeldused mudel
- Müügi lähteplatvormi hindamine ja kasutamine
- Klienditeeninduse kvaliteedi hindamine ja arendamine
- Korduvoste mõjutavad tegurid
- Personali arendamine
- Taktikalised abinõud
- Juhi arenguvajadused
Koolituse täismaht on 8 akadeemilist tundi ning see kuulub täienduskoolituse õppekavarühma: juhtimine ja haldus
Kursuse lõpus väljastatakse osalejale tunnistus.
Täienduskoolituse õppekavarühm: ärindus ja haldus
Kursuse hinnale 400.00 € lisandub käibemaks.
Get a quote or book a course
Select course start date
When | Where | Consultant | Price | Quantity |
---|---|---|---|---|
When
From: To: |
Where | Consultant |
Price
€ (+ VAT) |
Quantity
|