About the course
Sotsiaalmüük ei ole pelgalt moeröögatus. 90% inimestest ütlevad, et ei võta vastu külma kõnet ja 75% ostjatest väidavad, et kasutavad sotsiaalmeediat enda otsuste langetamiseks. Müüjad, kes kasutavad sotsiaalmüüki, saavutavad 51% paremaid tulemusi. Paljud ettevõtted proovivad leida viise, kuidas kasutada sotsiaalmeediat müügi edendamiseks vähendamata seejuures väärtuslikke ressursse. Antud kursus õpetab osalejale sotsiaalmüügi olemust, kuidas seda kasutada kliendisuhete loomisel ja annab juhiseid selleks vajaminevate platvormide osas.
68% müügiprofessionaalidest leiavad, et müügiprotsess muutub kiiremini kui nende ettevõtete võime sellega kohaneda
Personaalne lahendus
Aeg ei sobinud? Organisatsiooni on enam inimesil ,kellele seda koolitust vaja? Anna meile võimalus personaalne pakkumine teha.
Read moreKäsitletavad teemad
- Kus sotsiaalne müük töötab
- Mis on sotsiaalne müük – elemendid ja osalejad
- Milles pead sa olema hea ettevõtte ja individuaalsel tasandil
- Brändi loomine
- Sisuhaldus
- Kliendi mõistmine
- Personaalne tegevusplaan sotsiaalse müügi arendamiseks
Koolituse täismaht on 8 akadeemilist tundi ning see kuulub täienduskoolituse õppekavarühma: juhtimine ja haldus. Koolituse täismahus läbinutele, kes on koostanud personaalse tegevusplaani, väljastatakse tunnistus.
Läbiviija
Kursuse hinnale 380.00 € lisandub käibemaks