20 uut müügikompetentsi 3. millenniumil

Müügi põhitõed ja 32 baaskompetentsi ei kao kuhugi, vaid tulevad uuenevas maailmas aina säravamalt esile. Tehnoloogia teeb võimalikuks mitteoluliste tegevuste automatiseerimise. Tänu sellele saavad ja peavad müügiinimesed keskenduma eelkõige vaid müümisele ning pääsevad kõiksugu asendustegevustest.

Seejuures on tehnoloogia areng loonud võimalusi ka veelgi paremaks klientide mõjutamiseks. Müügiinimesedki peavad ajaga kaasas käima ja omandama muutuste käigus uusi kompetentse. 3. millennium on endaga kaasa toonud vajaduse läheneda klientidele ja nendega suhelda teisiti kui seda on varem tehtud. Mercuri Internationali rahvusvaheliste ekspertide poolt kokku pandud 20 uut müügikompetentsi teevad kaasaegse müügiinimese oma töös võimekamaks ja efektiivsemaks.

Allpool on kirjeldatud 20 uut kompetentsi ning seejärel tuletatud meelde 32 endiselt kehtivat ja vajalikku baaskompetentsi.

  1. Interneti abil uute väljavaadete tuvastamine ja eesmärgistamine
  2. Sotsiaalmüük uute klientide võitmiseks
  3. Tasuta jagamise oskuslik kasutamine lead-ide saamiseks
  4. Müügitunneli efektiivne kasutamine
  5. Müügiprotsessi sidumine ostuteekonna ja 3 ostuajendiga
  6. Interneti kasutamine kontakti ettevalmistamiseks
  7. Sotsiaalmeedia kasutamine kliendiga kontakti hoidmiseks
  8. Ostusituatsiooni diagnoosimine
  9. Uute vahendite ja meetodite kasutamine müügisituatsiooni avastamiseks
  10. 3D argumenteerimine
  11. Lugude kasutamine mõjutamiseks
  12. Esitlused üks-ühele ja suuremale auditooriumile
  13. Tahvelarvuti kasutamine üks-ühele kohtumisel
  14. Veebikoosolekute kasutamine lahenduse ja pakkumise esitlemiseks, projekti jälgimiseks
  15. Konkureeriv müük
  16. Arvutis või tahvlis lugemiseks pakkumise tegemine
  17. Uute vastuväidete käsitlemine
  18. Virtuaalvahendite kasutamine
  19. Lojaalsuse loomine läbi sotsiaalmeedia
  20. Erinevate müügimudelite kasutamine

Kui ülalpool nimetatud on pigem uudsed, 3. millenniumi müügioskused, siis allpool toodud 32 teada-tuntud müügi baaskompetentsi on endiselt kehtivad ja teevad seda tõenäoliselt ka tulevikus.

  1. Struktuur
  2. Müümine : Panustamine
  3. Kontakti loomine
  4. Kliendi tundmine
  5. Ettevalmistus
  6. Vajaduste kaardistamine
  7. Peidetud vajaduste kaardistamine
  8. Vajaduste – soovide – eesmärkide mõistmine
  9. Kaardistamise tehnikad
  10. Ümbersõnastamine
  11. Personaalsus
  12. Kohtumise juhtimine
  13. Usalduse loomine
  14. Vajaduse müük
  15. Lahenduse müük
  16. Väärtuspõhine müük
  17. Argumenteerimine
  18. Omadustele tugineva kasu tõestamine
  19. Pakilisuse müük
  20. Konkureeriv müük
  21. Vastuseisu ületamine
  22. Vastuväidete käsitlemine
  23. Hinna käsitlemine
  24. 3 viimast vastuväidet
  25. Hinna müümine
  26. Läbirääkimiste oskused
  27. Ostja taktika juhtimine
  28. Tingimise vältimine
  29. Konkurentsi vähendamine
  30. Tõendamiskohustuse ümberpööramine
  31. Otsusele suunamine
  32. Lojaalsuse ehitamine

3. millenniumi müügimaailmas hakkama saamiseks tuleb aegumatuid 32 müügioskust täiendada uute 20 müügikompetentsiga. Kui Sul tekkis huvi, mida need 20 värsket kompetentsi endast kujutavad ning kuidas neid vanadega kombineerida, on meie värske kursus Tulemuslik müügitöö 3. millenniumil” ,suurepärane koht uute võimaluste avastamiseks  ning endas 3. millenniumi müüja leidmiseks.