See, kuidas inimesed tänapäeval oste sooritavad, erineb oluliselt sellest, kuidas seda tehti viis aastat tagasi.
Digitaalsete vahendite tõttu on kliendid nüüd teadlikumad, iseseisvamad ja väga sageli müügiettevõtete suhtes n-ö immuunsed. See immuunsus suureneb iga päevaga.
Ka maailma parimast müügiinimesest pole tolku, kui ta ei tunne kliendi ostuprotsessi.
3. millenniumi müük on ainulaadne Mercuri kontseptsioon, mis seisneb tänase kliendi mõistmisel ja temani jõudmiseks vajalike vahendite kasutamisel.
Tänu informatsioonile ligipääsetavuse paranemisele on uued tehnoloogiad vahetanud ära müüja ja ostja rollid. Ostjad saavad kogu soovitud info kätte iseseisvalt ja lisaks vahetada ka teavet ning kogemusi teiste kasutajatega ning võrrelda tooteid ja hindu palju kergemalt.
Kuidas sellises olukorras müüa?
Tuleb keskenduda aegumatule klassikale uue innovatsiooni taustal. Selleks on Mercuri loonud kursuse “Tulemuslik müügitöö 3. millenniumil”
LUGEMIST 3. MILLENNIUMI MÜÜGI TEEMAL
Siit leiad meie blogipostitused, mis räägivad müügist ja müügijuhtimisest 3. millenniumil.
20 uut müügikompetentsi 3. millenniumil
Müügi põhitõed ja 32 baaskompetentsi ei kao kuhugi, vaid tulevad uuenevas maailmas aina…
Tulemuslik müügitöö 3. millenniumil ehk aegumatu klassika innovatsiooni rüpes
Kõik uus ei tähenda vana prügikasti viskamist. See kehtib kindlasti ka müügitöö kohta. Viis…
3. millenniumi müüja kui sarmikas tehnofiil
3. millenniumi müüja ei ole see, kes oli müüja 10 või 100 aastat tagasi. Kui on olemas üks…
Müügijuhtimine 3. millenniumil
See lugu juhtus minuga eelmisel millenniumil. Üks mu alluvatest ei saanud müügitööga hakkama,…