Millest Sina lähtud oma müügiorganisatsiooni arendamisel?
Müügiorganisatsiooni arendamisel võib lähtuda nii omaenese tarkusest, mõne teise ühe-mehe-kogemusest, loetud kirjandusest. Üheks võimaluseks on lähtuda maailmas tunnustatud koolitus-konsultatsioonifirma kontseptsioonist.
Mercuri Internationalis tutvustame praegu aktuaalseid müügiorganisatsioonide arendamise kontseptsioone. Veebinarid on tõhusad 45 min ja kindlasti ka mõjusad osalejatele ideede saamiseks oma müügiorganisatsiooni arendamiseks. Vaatluse alla võtame järgmised kontseptsioonid:
Protsesside täiustamise veebinar
25.11.2025 kell 15:00-15:45
Mida saab juhtida: objekte või protsesse?
Protsesside kaardistamine ja täiustamine
Kui detailseks on mõttekas minna?
Erinevad kaardistamise tööriistad
Brown Paper (BP) kui kaasav ja motiveeriv meetod
Mercuri kogemus BP juurutamisest
Arutelu
Arutame praktilisel veebinaril, antud teema juurutamise võimalusi teie ettevõttes:
Microsoft Teams, link veebinarile siin
Konkurentsist lähtuva müügi veebinar
27.11.2025 Kell 10:00-10:45
Kliendi väljakutse tarnija valimisel
Miks tuleb räääkida konkurendist?
Six Battlefields™
Meie ja konkurendi unikaalsed müügieelised (USP)
Mercuri kogemus 6BF juurutamisel
Kas meie firmale selline lähenemine on kasutatav?
Arutelu
Kas see lähenemine sobib teie ettevõtte müügistrateegiaga? Arutame praktilisel veebinaril:
Microsoft Teams, link veebinarile siin