KAS USALDUS ON MÜÜGIS UUS VALUUTA?
Küsisime üle 1000 ülemaailmse ärijuhi, kes esindavad erinevaid tööstusharusid ja ettevõtte suurusi, et teada saada: Mis on usaldus ja milliseid usalduse mõõtmeid peetakse kõige kriitilisemaks, et püsida tulevikus konkurentsivõimelisena? Meie uuringust selgub, et usaldus B2B-kliendisuhetes on tähtsam kui kunagi varem. Tulemus näitab 6 usalduse mõõdet, mis on klientide poolehoiu võitmiseks ja seeläbi meie toodete või teenuste ostmisel turvatunde tekitamiseks üliolulised. See puudutab usaldusväärsust, pädevust, ausust, head tahet, mainet ja turvalisust.
Usalduse loomine
99 %
ütlevad, et usaldus on oluline, et luua oma klientidega pikaajalisi suhteid
66 %
ütlevad, et usaldus on järgmise kolme aasta jooksul "tähtsam".
57 %
ütlevad, et kaugelt klientidega suhtlemine raskendab usalduse tekkimist
