SOTSIAALMÜÜK ≠ DIGITAALNE MÜÜK
Sotsiaalmüügi puhul ei ole tegemist reklaami või müümisega sotsiaalvõrgustikes. Sotsiaalmüük oli kasutusel ammu enne interneti leiutamist. Tegemist on enda kui isiku ärilise brändi ja sotsiaalse võrgustiku kasutamisega info kogumiseks, uute suhete loomiseks ning seejärel tehnoloogia kasutamisega müügivõimaluste avastamiseks ja müümiseks.
Sotsiaalmüük on Mercuri Internationali värskeim kursus, mis kuulub kontseptsiooni “Müümine 3. millenniumil” alla.
Digitaalsed uuendused on teinud revolutsiooni ka müügi- ja turundusmaastikul.
Traditsioonilise mudeli järgi ütleb turundus sihtgrupile, mida nad tahavad ning müük – miks nad seda vajavad. See mudel on vähem efektiivne nüüd kui ostjad on info kogumises iseseisvad. Nad teavad, mida tahavad ning miks nad seda teevad. Kui tänapäeva ostjal on küsimus, otsib ta vastuseid internetist, mitte ei toetu müügiinimese informatsioonile.
LUGEMIST SOTSIAALMÜÜGI TEEMAL
Siit leiad meie blogipostitused, mis räägivad sotsiaalmüügist.
- Sotsiaalmüük – uus trend või hädavajalik oskus?
Sotsiaalmüük Kontori õhkkonda valitseb pingeline vaikus. Kõik müügiesindajad istuvad oma laudade taga, jälgivad klaasistunult arvuti ekraane ja klõbistavad klaviatuuril ülima… - 5 viisi kuidas kasutada sotsiaalmeediat müümiseks
Nüüd on see kindel. Kui ettevõtted üle kogu maailma kiirustavad sotsiaalmeedia kasutusele võtmisega, seavad skeptikud kahtluse alla, kas kogu see postitamine ja säutsumine ka midagi saavutavad….