Sotsiaalmüük

SOTSIAALMÜÜK ≠ DIGITAALNE MÜÜK

Sotsiaalmüügi puhul ei ole tegemist reklaami või müümisega sotsiaalvõrgustikes. Sotsiaalmüük oli kasutusel ammu enne interneti leiutamist. Tegemist on enda kui isiku ärilise brändi ja sotsiaalse võrgustiku kasutamisega info kogumiseks, uute suhete loomiseks ning seejärel tehnoloogia kasutamisega müügivõimaluste avastamiseks ja müümiseks.

Sotsiaalmüük on Mercuri Internationali värskeim kursus, mis kuulub kontseptsiooni “Müümine 3. millenniumil” alla.

Digitaalsed uuendused on teinud revolutsiooni ka müügi- ja turundusmaastikul.

Traditsioonilise mudeli järgi ütleb turundus sihtgrupile, mida nad tahavad ning müük – miks nad seda vajavad. See mudel on vähem efektiivne nüüd kui ostjad on info kogumises iseseisvad. Nad teavad, mida tahavad ning miks nad seda teevad. Kui tänapäeva ostjal on küsimus, otsib ta vastuseid internetist, mitte ei toetu müügiinimese informatsioonile.

Vaata kursust


LUGEMIST SOTSIAALMÜÜGI TEEMAL

Siit leiad meie blogipostitused, mis räägivad sotsiaalmüügist.