HOMMIKUKOHV: Õnnemajandus (Happynomics) B2B müügiorganisatsioonis

Õnnemajanduse põhimõtete rakendamine B2B müügiorganisatsioonis võib aidata luua motiveeritud, rahuloleva ja tulemusliku tiimi. Kui organisatsioon keskendub töötajate emotsionaalsele heaolule ja õnnetundele, suureneb ka pühendumus, innovatsioon ning müügitulemused. Eduka B2B müügi taga ei ole vaid strateegia ja numbrid – seal peitub ka hooliv ja toetav töökultuur, kus õnn ja majanduslik edu käivad käsikäes.

Hommikukohvi teemad:

  • Rahulolev või pühendunud töötaja
  • Numbrid (KPI-d) või emotsioonid
  • Õnnemajanduse (Happynomics) kontseptsioon
  • Õnnemajandus B2B müügiorganisatsiooni 10 topp trendi hulgas Mercuri uuringu põhjal
  • Töö õnn ja töö väsimus
  • Kuidas õnnemajandus aitab B2B müügiorganisatsiooni tulemusi parandada?
  • Praktilised sammud õnnemajanduse rakendamiseks B2B müügiorganisatsioonis

Selle ürituse kulud tasub Mercuri. Eelregistreerimine on vajalik ja osalejate arv piiratud.

Osalemiseks saada meile e-kiri, et saaksime teid registreerida: mercuri@mercuri.ee

Läbiviija Kaido Vestberg ja Anneli Salk