About the course
Eesmärgid:
- Veelgi parem arusaamine, mida väärtus tähendab klientide jaoks
- Oma mõjujõu suurendamine, suhtlemise ja hinnaläbirääkimiste oskuste arendamine
- Müügi ja kasumlikkuse maksimeerimine, klientide rahulolu ja lojaalsuse suurendamine
Käsitletavad teemad
• Väärtuspõhise müügi mõistmine
• Konsulteeriv müügiviis väärtuspõhises müügis
• Empaatia ja projektiivsus, sh enda kohta küsimustik
• Väärtuspõhise müügi RISE protsess
• Etteantud juhtumi analüüs
• Kliendi olukorra mõistmine
• Kliendi eesmärgid ja motiivid
• Sidusrühma määratlus DMU
• Küsimuste kasutamise tehnika FOCA
• Kliendi kasu, müügiargumentide väljatoomine
• Kohandatud väärtuspakkumuse koostamine ja kvantifitseerimine ROI kujul
• Pakkumuse tõhus esitlusring
• Kliendi kaasamine
• Vastuväidete käsitlemise 7-etapiline tehnika kliendi pühendumuse saamiseks
• Hinna ja väärtusega seotud vastuväidete käsitlemise DESC tehnika
• Enda juhtumi analüüs ja planeerimine
• Personaalne tegevusplaan
Kursus on üles ehitatud võimalikult mitmekülgselt. Lisaks loengutele, aruteludele ning individuaal- ja rühmatöödele, toimuvad ka situatsiooni-harjutused, testid ja enda töö analüüsimine, et õppida uute teadmiste rakendamist. Kursuse jooksul koostavad kõik osalejad tegevusplaani oma töö tõhustamiseks.
Koolituse täismaht on 16 akadeemilist tundi ning see kuulub täienduskoolituse õppekavarühma: Ärindus ja haldus.. Koolituse täismahus läbinutele ja personaalse tegevusplaani koostanutele väljastatakse tunnistus.
Kursuse läbiviija tutvustus:
Vaadake lisa SIIT
Customized solution
Do you need another date option? Does your company have a lot of people wishing to join? Let us create a customized solution for you!
Read moreGet a quote or book a course
When | Where | Consultant | Price | Quantity |
---|---|---|---|---|
When
From: To: |
Where | Consultant |
Price
€ (+ VAT) |
Quantity
|
Customized solution
Do you need another date option? Does your company have a lot of people wishing to join? Let us create a customized solution for you!
Read more