About the course
Kliendid ootavad nüüd enamat kui lihtsalt head toodet – nad ootavad lahendusi oma äriprobleemidele. Väärtuspõhine müük aitab teie müügimeeskonnal püsida konkurentsivõimelisena üha nõudlikumal turul.
Teemad
- Väärtuspõhise müügi mõistmine
- Konsulteeriv müügiviis väärtuspõhises müügis
- Empaatia ja projektiivsus, sh enda kohta küsimustik
- Väärtuspõhise müügi RISE protsess
- Etteantud juhtumi analüüs
- Kliendi olukorra mõistmine
- Kliendi eesmärgid ja motiivid
- Sidusrühma määratlus DMU
- Küsimuste kasutamise tehnika FOCA
- Kliendi kasu, müügiargumentide väljatoomine
- Kohandatud väärtuspakkumuse koostamine ja kvantifitseerimine ROI kujul
- Pakkumuse tõhus esitlusring
- Kliendi kaasamine
- Vastuväidete käsitlemise 7-etapiline tehnika kliendi pühendumuse saamiseks
- Hinna ja väärtusega seotud vastuväidete käsitlemise DESC tehnika
- Enda juhtumi analüüs ja planeerimine
- Personaalne tegevusplaan
Kursus on üles ehitatud võimalikult mitmekülgselt. Lisaks loengutele, aruteludele ning individuaal- ja rühmatöödele, toimuvad ka situatsiooni-harjutused, testid ja enda töö analüüsimine, et õppida uute teadmiste rakendamist. Kursuse jooksul koostavad kõik osalejad tegevusplaani oma töö tõhustamiseks.
Koolituse täismaht on 16 akadeemilist tundi ning see kuulub täienduskoolituse õppekavarühma: Ärindus ja haldus. Koolituse täismahus läbinutele ja personaalse tegevusplaani koostanutele väljastatakse tunnistus.
Vaadake esitlust siit
Läbiviija tutvutus: Kaido Vestberg
Get a quote or book a course
When | Where | Consultant | Price | Quantity |
---|---|---|---|---|
When
From: To: |
Where | Consultant |
Price
€ (+ VAT) |
Quantity
|