Suvine tempo ja müügiedukus

Miks aeglustamine võib suurendada teie tulemusi

Olgem ausad – kui päike paistab eredalt, postkastid vaikivad ja pooled teie kliendid panevad oma kontorivälised vastused paika, muutub loomulikult ka töörütm. Müüjate jaoks, kes on harjunud kiiresti liikuma, teravmeelselt tegutsema ja pidevalt tehinguid sõlmima, võib see aeglustumine tunduda… häirivana. Aga mis siis, kui see hooajaline paus on just see, mida te vajate oma müügitöö tõhustamiseks?

Sinu aju vajab pausi

Müük on vaieldamatult nõudlik. Eesmärgid, kohtumised, järeltegevused, vastuväited, tulemuslikkuse näitajad – see nimekiri ei lõpe kunagi. Nagu sportlased, kes kasutavad oma treeningutes teadlikult puhkepäevi, saavad ka müügi tipptegijad mentaalsest puhkeajast tohutult kasu.

Kui te aeglustate, vahetab teie aju käike. Te hakkate märkama mustreid ja avastate uusi vaatenurki. Mäletate seda rasket teemat, millega olete vaeva näinud? Täiuslik lahendus võib sulle tulla pähe keset rahulikku jalutuskäiku rannas või grillimise ajal oma tagahoovis.

Kas sa teadsid?

  • Illinoisi ülikooli teadlased leidsid, et lühikesed pausid ülesannete täitmisel võivad suurendada täpsust ja tootlikkust kuni 16%.
    (University of Illinois at Urbana-Champaign, 2011)

Strateegiline mõtlemine õitseb vaiksetel hetkedel

Oled sa kunagi duši all või pikal autosõidul peale oma mõtete ja muusika midagi taibanud?

Aeglasemad päevad pakuvad haruldast võimalust astuda sammu tagasi. Vaadake üle oma kliendi teekond, hinnake oma sõnumeid ja hinnake uuesti oma müügitaktika. Mis on tõeliselt toimiv? Mis tundub iganenud? Suveaeg on ideaalne aeg nende suurte küsimuste uurimiseks – ja vastuste ausaks aruteluks.

Siin on põhjus, miks see on oluline:

  • Ajakirjas Thinking & Reasoning avaldatud uuring näitas, et inimesed suudavad 33% tõenäolisemalt lahendada loomingulisi probleeme pärast intensiivsest keskendumisest eemaldumist – klassikaline „inkubatsiooniefekt“.’.
    (Sio & Ormerod, 2009)
summer sales slowdown

Mõtisklus toidab teie arengut

Siin on lihtne, kuid mõjus suvine väljakutse: selle asemel, et iga vaikne nädal läbi suruda, planeerige aega pauside tegemiseks ja mõtisklemiseks.

  • Mida ma olen sel aastal õppinud?
  • Kuidas ma olen müügiinimesena kasvanud?
  • Mida tahaksin tulevikus muuta?

Selliste küsimuste üle mõtisklemine võib anda rohkem kasu kui järjekordne rutiinne külmade e-kirjade saatmine.

Numbrid ei valeta:

  • Harvardi teadlased leidsid, et töötajad, kes mõtisklevad vaid 15 minutit päevas, saavutasid juba kümne päeva pärast 23% paremaid tulemusi.
    (Harvard Business School, 2014)

Kokkuvõttes

Suvi on ametlikult käes ja see on ideaalne aeg aeglustumiseks ja laadimiseks. Me Mercuri Internationalis usume, et sammu tagasi astumine võib tegelikult aidata teil keskendunumalt ja energilisemalt edasi liikuda.

Tegelikult näitavad uuringud, et aeglustamine suurendab loovust, otsuste langetamist ja üldist tootlikkust. See võimaldab teil tulla tagasi värskete ideede ja uuendatud selgusega.

Soovime teile lõõgastavat ja inspireerivat suve!
Mercuri International