Mercurist

Mercuri International


”Töötades klientidega üle maailma usub Mercuri International kui rahvusvaheline organisatsioon, et ühtne kultuuriline lähtekoht ja väärtused loovad baasi tulemuslikuks tegutsemiseks. ”

Missioon

Aidata luua ja rakendada ettevõtete strateegiaid, arendada inimesi ja protsesse ning saavutada seeläbi suurepäraseid müügitulemusi.

Visioon

Olla globaalselt tunnustatud ekspert müügivaldkonnas.

Väärtused


Mercuri ja selle töötajate põhiväärtusteks on keskendumine tulemustele, tipptasemel müük, valmisolek muutusteks, koostöö ning ausus ja eetilisus (REACH). Niimoodi saame koostööpartneritele pakkuda investeeringu tasuvust parandades protsesside tõhusust, optimaalsemat müüki, käibe kasvu, kliendirahulolu tõusu ja kordusoste.

Result oriented (keskendumine tulemustele) – Excellence in sales (tipptasemel müük) – Ability to change (valmisolek muutusteks)- Collaboration (koostöö) – Honesty and integrity (ausus ja eetilisus)

Meie ajaloost


Kui Mercuri International alustas tegevust 1960ndatel, märkis meie asutaja Curt Abrahamsson: “Meie teenuste eesmärk peaks olema eelkõige konkreetsete tulemuste saavutamine kliendi jaoks.” Kõik, mida oleme sellest ajast alates teinud, rakendab seda lihtsat mantrat, müügi mantrat – klient esikohal.

Kuigi me oleme uhked oma pika ajaloo üle, keskendume tulevikule – mõtleme alati sellele, kuidas meie ainulaadne müügikoolituse, nõustamise ja uuringute kombinatsioon võib avaldada reaalset mõju, lahendades meie klientide probleeme, aidates saavutada suurepäraseid müügitulemusi nii täna kui ka homme.

Koolituste pakkujaid on palju, kuid me Mercuris teame, et saate saavutada tipptasemel müügitöö vaid siis, kui innustate oma meeskondi, investeerite nende edukusse ja töötate pidevalt koos koolituse elluviimiseks praktikas.

See on midagi palju enamat kui lihtsalt koolituste pakkumine meie klientidele. Tänu meie ulatuslikele, pidevatele uuringutele uuendame alati koolitusprogramme ja rakendusmeetodeid, mis on kliendipõhised ja asjakohased, ning töötame koos oma klientidega, et tagada õpitud oskuste parim võimalik rakendamine reaalses maailmas. Müügivaldkonnas on tõeline innovatsioon rohkem kui tehnoloogia. Küsimus on selles, kuidas kasutada seda tehnoloogiat nutikamalt ja jätkusuutlikumalt, et kaasata, inspireerida ja harida. Kombineerides globaalse haarde ja kohaliku oskusteabe, rakendame tipptasemel müügitehnikaid kogu maailmas, toetame ja töötame koos klientidega, et aidata kasvatada oma inimesi – ja kasvatada oma äri

Mercuri Eestis

Esimesed koolitused Eestis viidi läbi 1980-ndate lõpus. Esimesed 4 inimest alustasid Mercuri Eestis tööd 1. juunil 1990.

Our History


When Swedish industrialist Curt Abrahamsson founded Mercuri International in the 1960s, he was motivated by a strong drive to empower organisations in making their strategy happen. The company started out of an association with Heinz Goldman of the Goldman Institute. The success of Mercuri International’s result focused methods turned this initially Scandinavian sales training company into the global player it is today.

Mercuri International’s success is a direct result of the work of our handpicked experts alongside with strong values and mission.

Our achievements go side-by-side with those made by our clients. That is what makes us a leading player globally and locally.

Mercuri has been owned by Bure Equity, a Swedish investment company, since 1997. Through organic growth and acquisitions Mercuri Group has established itself as the leading Sales Consulting and Result Improvement company in the world.

Vaata lisaks

Mercuri rahvusvaheline juhtkond

Learn more

Juhatuse liikmed

Learn more

Liitu meie meeskonnaga

Learn more