Campari & Mercuri International

Campari Group on üle 50 premium- ja superpreemia kaubamärgiga üks maailma joogitööstuse suurimaid tegijaid. Campari peakontor asub Itaalias Sesto San Giovannis, Campari tooteid võib leida enam kui 190 riigis üle maailma ning kontsern annab tööd umbes 4000 inimesele üle maailma.

Rääkisime Campari Commercial Capabilities Manager Barbara Forlinoga tema rollist, väljakutsetest millega ta silmitsi seisab ja sellest, kuidas koostöö Mercuri Internationaliga aitas tal luua Campari jaoks tõhusat müügikoolitust.


Väljakutse

Esitati programmid, mille eesmärk oli täiustada Campari e-kaubanduse võimalusi, sealhulgas koolitusprogramm, mis võimaldaks Camparil säilitada oma head suhted klientidega ja kõrge teeninduskvaliteet arenevas kommunikatsioonikeskkonnas.

Barbara soovis koostada programmi (enam kui 150 müügijuhile), mille tulemuseks oleks müügipersonal, kes oleks sektori juhtiv ekspert, kes suudaks usaldusväärselt külastada müügipunkte ja mõjutada mixolooge ja ka baaride omanikke.

.

Lahendus

Digital Learning Journey kohandati vastavalt Campari erivajadustele. Kuigi üleminek digitaalsele koolitusele oli juba varemgi väga oluline, muutus see pandeemia ajal ärikriitiliseks, kuna meeskonnad ei saanud koolitada tavapärasemates tingimustes.

Mercuri koolituslähenemine on muutnud Campari koolituse rakendamise nii formaadi kui ka ulatuse poolest revolutsiooniliselt, kusjuures digitaalne koolitus avas võimalused jõuda palju laiema sihtrühmani.


─ “Me avastasime (Mercuri) võime mängida globaalselt ja tegutseda lokaalselt – jälgida ühte inimest ja pakkuda meile digitaalset lahendust. Väga lihtne, väga nutikas ja 100% meie pildile kohandatud. Seal oli (segu) rahvusvahelisest usaldusväärsusest, innovatsioonist, digitaalsest pakkumisest ja üks-ühele inimese eest hoolitsemisest.”

Barbara Forlino, Campari

Campari logotype

Tulemus – Campari müügikoolitus

Koolitusprogrammi väljatöötamise ainulaadne viis võimaldas järjepidevuse elementi ajal, mil baaritööstus oli ajalooliselt häiritud: ─ “Meie inimestel oli vaatamata kahele sulgemisele ikka veel õppimisvõimalus! Niisiis, kui juttu on „digitaalsest“?… digitaalne tähendab, et suudame jätkata suurepärase koolituse pakkumist ja kogukonnatunde toitmist, kui tavapärane sotsiaalne suhtlus ei ole võimalik – säilitades kogu grupi ühtekuuluvuse ja motivatsiooni.” – Barbara Forlino, Campari


Kokkuvõte

Kui Mercuri ütleb „globaalne haare, kohalik ekspertiis“, siis on see rohkem kui lihtsalt loosung. Üks viis, kuidas näha erinevust „hea“ ja „suurepärase“ koolituse vahel, on müügikoolituse konsultantide võime saada põhjalik arusaam ettevõtte vajadustest ja töötada koos nendega välja koolituslahendus, mis töötab nende ja nende töötajate jaoks, toetades neid igal sammul.

Kõik on seotud isiklike suhetega. Viidates oma Mercuri konsultantidele, on Barbara öelnud järgmist:

─ “…Mercuri on saavutanud tõelise usaldusväärsuse sest nad oskavad rääkida müügikeelt, kuid samal ajal ka treenida. Neil on põhjalik arusaam müügi- ja läbirääkimisprotsessist ning HoReCa (hotellid – restoranid – toitlustus) spetsiifilistest väljakutsetest, nii et usaldus on olemas. See on inimene, kes teeb vahet.”

Barbara Forlino, Campari
GETTING STARTED

VAATA, MIDA MERCURI SAAB SINU JAOKS TEHA

Me hoolime teie müügist. Kui soovite rohkem teada, kuidas me saame teid aidata, võtke meiega ühendust.