Mercurist
Inimeste ja protsesside arendamise kaudu müügiedukust võimaldavad müügieksperdid. Me pakume klientidele kohandatud lahendusi müügitulemuse ja müügiedukuse saavutamiseks.
Mercuri International
”Töötades klientidega üle maailma usub Mercuri International kui rahvusvaheline organisatsioon, et ühtne kultuuriline lähtekoht ja väärtused loovad baasi tulemuslikuks tegutsemiseks. ”
Missioon
Aidata luua ja rakendada ettevõtete strateegiaid, arendada inimesi ja protsesse ning saavutada seeläbi suurepäraseid müügitulemusi.
Visioon
Olla globaalselt tunnustatud ekspert müügivaldkonnas.
Väärtused
Mercuri ja selle töötajate põhiväärtusteks on keskendumine tulemustele, tipptasemel müük, valmisolek muutusteks, koostöö ning ausus ja eetilisus (REACH). Niimoodi saame koostööpartneritele pakkuda investeeringu tasuvust parandades protsesside tõhusust, optimaalsemat müüki, käibe kasvu, kliendirahulolu tõusu ja kordusoste.
Result oriented (keskendumine tulemustele) – Excellence in sales (tipptasemel müük) – Ability to change (valmisolek muutusteks)- Collaboration (koostöö) – Honesty and integrity (ausus ja eetilisus)
Meie ajaloost
Kui Mercuri International alustas tegevust 1960ndatel, märkis meie asutaja Curt Abrahamsson: “Meie teenuste eesmärk peaks olema eelkõige konkreetsete tulemuste saavutamine kliendi jaoks.” Kõik, mida oleme sellest ajast alates teinud, rakendab seda lihtsat mantrat, müügi mantrat – klient esikohal.
Kuigi me oleme uhked oma pika ajaloo üle, keskendume tulevikule – mõtleme alati sellele, kuidas meie ainulaadne müügikoolituse, nõustamise ja uuringute kombinatsioon võib avaldada reaalset mõju, lahendades meie klientide probleeme, aidates saavutada suurepäraseid müügitulemusi nii täna kui ka homme.
Koolituste pakkujaid on palju, kuid me Mercuris teame, et saate saavutada tipptasemel müügitöö vaid siis, kui innustate oma meeskondi, investeerite nende edukusse ja töötate pidevalt koos koolituse elluviimiseks praktikas.
See on midagi palju enamat kui lihtsalt koolituste pakkumine meie klientidele. Tänu meie ulatuslikele, pidevatele uuringutele uuendame alati koolitusprogramme ja rakendusmeetodeid, mis on kliendipõhised ja asjakohased, ning töötame koos oma klientidega, et tagada õpitud oskuste parim võimalik rakendamine reaalses maailmas. Müügivaldkonnas on tõeline innovatsioon rohkem kui tehnoloogia. Küsimus on selles, kuidas kasutada seda tehnoloogiat nutikamalt ja jätkusuutlikumalt, et kaasata, inspireerida ja harida. Kombineerides globaalse haarde ja kohaliku oskusteabe, rakendame tipptasemel müügitehnikaid kogu maailmas, toetame ja töötame koos klientidega, et aidata kasvatada oma inimesi – ja kasvatada oma äri
Mercuri Eestis
Esimesed koolitused Eestis viidi läbi 1980-ndate lõpus. Esimesed 4 inimest alustasid Mercuri Eestis tööd 1. juunil 1990.