Müügi põhitõed ja 32 baaskompetentsi ei kao kuhugi, vaid tulevad uuenevas maailmas aina säravamalt esile. Tehnoloogia teeb võimalikuks mitteoluliste tegevuste automatiseerimise. Tänu sellele saavad ja peavad müügiinimesed keskenduma eelkõige vaid müümisele ning pääsevad kõiksugu asendustegevustest.
Seejuures on tehnoloogia areng loonud võimalusi ka veelgi paremaks klientide mõjutamiseks. Müügiinimesedki peavad ajaga kaasas käima ja omandama muutuste käigus uusi kompetentse. 3. millennium on endaga kaasa toonud vajaduse läheneda klientidele ja nendega suhelda teisiti kui seda on varem tehtud. Mercuri Internationali rahvusvaheliste ekspertide poolt kokku pandud 20 uut müügikompetentsi teevad kaasaegse müügiinimese oma töös võimekamaks ja efektiivsemaks.
Allpool on kirjeldatud 20 uut kompetentsi ning seejärel tuletatud meelde 32 endiselt kehtivat ja vajalikku baaskompetentsi.
- Interneti abil uute väljavaadete tuvastamine ja eesmärgistamine
- Sotsiaalmüük uute klientide võitmiseks
- Tasuta jagamise oskuslik kasutamine lead-ide saamiseks
- Müügitunneli efektiivne kasutamine
- Müügiprotsessi sidumine ostuteekonna ja 3 ostuajendiga
- Interneti kasutamine kontakti ettevalmistamiseks
- Sotsiaalmeedia kasutamine kliendiga kontakti hoidmiseks
- Ostusituatsiooni diagnoosimine
- Uute vahendite ja meetodite kasutamine müügisituatsiooni avastamiseks
- 3D argumenteerimine
- Lugude kasutamine mõjutamiseks
- Esitlused üks-ühele ja suuremale auditooriumile
- Tahvelarvuti kasutamine üks-ühele kohtumisel
- Veebikoosolekute kasutamine lahenduse ja pakkumise esitlemiseks, projekti jälgimiseks
- Konkureeriv müük
- Arvutis või tahvlis lugemiseks pakkumise tegemine
- Uute vastuväidete käsitlemine
- Virtuaalvahendite kasutamine
- Lojaalsuse loomine läbi sotsiaalmeedia
- Erinevate müügimudelite kasutamine
Kui ülalpool nimetatud on pigem uudsed, 3. millenniumi müügioskused, siis allpool toodud 32 teada-tuntud müügi baaskompetentsi on endiselt kehtivad ja teevad seda tõenäoliselt ka tulevikus.
- Struktuur
- Müümine : Panustamine
- Kontakti loomine
- Kliendi tundmine
- Ettevalmistus
- Vajaduste kaardistamine
- Peidetud vajaduste kaardistamine
- Vajaduste – soovide – eesmärkide mõistmine
- Kaardistamise tehnikad
- Ümbersõnastamine
- Personaalsus
- Kohtumise juhtimine
- Usalduse loomine
- Vajaduse müük
- Lahenduse müük
- Väärtuspõhine müük
- Argumenteerimine
- Omadustele tugineva kasu tõestamine
- Pakilisuse müük
- Konkureeriv müük
- Vastuseisu ületamine
- Vastuväidete käsitlemine
- Hinna käsitlemine
- 3 viimast vastuväidet
- Hinna müümine
- Läbirääkimiste oskused
- Ostja taktika juhtimine
- Tingimise vältimine
- Konkurentsi vähendamine
- Tõendamiskohustuse ümberpööramine
- Otsusele suunamine
- Lojaalsuse ehitamine
3. millenniumi müügimaailmas hakkama saamiseks tuleb aegumatuid 32 müügioskust täiendada uute 20 müügikompetentsiga. Kui Sul tekkis huvi, mida need 20 värsket kompetentsi endast kujutavad ning kuidas neid vanadega kombineerida, on meie värske kursus “Tulemuslik müügitöö 3. millenniumil” ,suurepärane koht uute võimaluste avastamiseks ning endas 3. millenniumi müüja leidmiseks.